1.1. Brokerska kuća „AW-BROKER“ d.o.o. Sarajevo (u daljem tekstu: BK), nalogodavcima BK (u daljem tekstu: klijenti) nudi slijedeće usluge u vezi sa vrijednosnim papirima (u daljem tekstu: VP):
2.1. BK prima nalog za kupovinu ili prodaju VP u sjedištu BK, poslovnicama BK.
2.2. Naon zaključivanja ugovra o obavljanju brokerskih poslova i prije izdavanja prvog naloga klijenta BK za klijenta otvara račun kod Registra vrijednosnih papira u FBiH (u daljem telstu: Registar), na kojem se vodi stanje u ime i za račun klijenta. Klijent je saglasan da BK podnese u njegovo ime zahtjev za otvaranje računa za trgovanje kod Registra.
2.3. BK zatvara račun za klijenta otvoren kod Registra na zahtjev ili ako na računu klijenta nema VP duže od 12 mjeseci..
2.4. Prilikom izdavanja naloga za kupovinu klijent mora imati uplaćen 100% avans. Moguća razlika u cijeni se poravnava nakon izvršenja naloga. Brokerska kuća može obzirom na trajne poslovne odnose sa klijentom, intezivnost poslovanja sa klijentom, njegovu finansijsku moć i druge razloge, opredijeliti se za niže avanse, a u skladu sa važećim propisima Komisije za vrijednosne papire Federacije BiH, s tim da cjelokupni iznos zaključene transakcije treba biti uplaćen njdalje u roku od dva dana od dana izvršene transakcije.
2.5. Kada klijent izda nalog za prodaju VP, mora osigurati da su VP koji su predmet naloga na njegovom računu otvorenom u BK kod Registra. Klijent je saglasan da BK u njegovo ime prenese sa registarskog računa na račun za trgovanje koji klijent ima otvoren u BK kod Registra koji su predmet naloga, u količini naznačenoj u nalogu za prodaju.
2.6. Nalog klijenta je primljen kada BK od klijenta dobije sve podatke koji su potrebni za izvršenje naloga i ispunjeni uslovi iz tačaka 2.4. i 2.5. Pravila poslovanja.
2.7. BK može odbiti prijem naloga od strane klijenta samo:
2.8. Primljeni nalozi, promjene i opozivi automatski se evidentiraju u elektronsku knjigu naloga po vremenu i redoslijedu prijema naloga, promjene ili opoziva naloga.
2.9. Prilikom prijema naloga BK je svom klijentu dužna izdati potvrdu o prijemu naloga.
2.10. U slučaju izmjene ili opoziva naloga, BK klijentu slijedeći radni dan šalje potvrdu o izmjeni ili opozivu naloga. Ukoliko klijent slijedeći radni dan po prijemu potvrde ne interveniše, smatra se da potvrđuje tačnost podataka koji su navedeni u potvrdi.